Bianqueta


Naming / Disseny d’identitat / Packaging / Direcció d’art

Bianqueta desenvolupa la seva activitat en el sector alimentari des d’una visió totalment compromesa amb la biodiversitat. La producció amb la qual treballen és fidel a aquest compromís, fet que aporta beneficis per l’entorn i una qualitat exquisida als productes finals.

El Naming s’origina a partir de la paraula banquet, celebració que entenem a partir d’aquest concepte: el delit comú dels sentits com a forma d’homenatge, estima i agraïment a les persones que ens hi acompanyen així com a l’origen de la menja que compartim.

La marca es traça a partir d’una tipografia amb petits detalls. Aquestes pinzellades estètiques fan referència a les infinites singularitats que podem trobar en la biodiversitat del nostre planeta. Posar focus en aquest aspecte, parla per la cura que es té des de la marca per la conservació i empoderament de la natura i els éssers que hi viuen.

El sistema gràfic es basa en la multitud diversa que ens brinda la mateixa biodiversitat. Es genera una onada cromàtica plena de geometries que s’estén a totes les aplicacions corporatives i al packaging dels productes de marca pròpia.